📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü ben ne geçmişte,ne gelecekte yaşıyorum.Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Bazı kitaplar vardır ki hayatının belirli dönemlerinde geriye dönüp tekrar tekrar okunması gerekir.Tıpkı bazı filmlerin tekrar izlenmesi gerektiği gibi.Simyacı yaklaşık 25 yıl önce okuduğum bir kitap.Ve yıllar sonra karşıma bibliyoterapi çalışması sırasında çıktı.Ve anladım ki o zaman okuduğum ben ile şimdiki ben arasında geçen zaman kitabın ruhunu daha iyi anlamama aracı olmuş.Kitabi okurken kendi Kişisel Menkıbemi de düşündüm durdum zihnimin içinde.25 yıl önceki okumamda neydi bilmiyorum ama şunu biliyorum ki insanın bu hayatta olma sebebi ve coşkulanma sebebidir menkıbesi.Umarım tüm insanoğlu ve insan kızları olan biz ölümlüler kendimizi gercekleştirmeden göçüp gitmeyiz bu hayattan.Ve umarım doyumlu bir hayat yaşarız ömrümüzün sonuna kadar.Ancak insan o zaman daha iyi ölebilir...