📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zorluklardan kaçmanın tek yolu gitmek
mi?
Ya da nereye kadar gidebilir ki insan?
Gideceği yerlerin,koşarak kaçtığı yolların
bir sonu yok mu?
Gitmek ya da görmezden gelmek hiçbir
zaman çözüm değildir.
Olması gereken yüzleşmektir;
Acıtsada,kırsa da dökse de bir enkaza
çevirse de yüzleşmek..."
♡
Çölde susuz kalmış da bir damla suyun peşinden koşarmış gibi birinin ardından savrulmak mı?
Yoksa yağmurlu havada küçük bir damla suya muhtaç hissetmek mi?
Senin olmayanı ama senin olması için can attığını beklemek mi?
Ya da sana iyi gelmeyeceğini bile bile acı vereni sevmek mi?
♡