"Normal zamanlarda herkes 'iyi insan'dır. En azından hepsi 'normal insan'dır. Gelgelelim bıçak kemiğe dayandığında bir anda ' kötü insan'a dönüşmeleri işin korkunç tarafı. Bu yüzden temkini elden bırakamayız. "
Bu kitabı gerçekten çok beğendim, dili çok sade, okuması kolay ve anlatmak istediği insana ulaşıyor. 1 günde bile bitirebilirsiniz. Benim uzun zamandır üstümde olan kitap okuyamama huyumu üstümden aldı.
Kitaba gelecek olursam:
İlk sayfalarda bir kedi için bu kadar yaygaraya gerek var mı diye düşünüyorsunuz ama sonradan Şozo'nun duygularını, kedisiyle olan 10 yıllık geçmişini okudukça burda önemli olanın bir şeye( bu insan olabilir kedi olabilir) bağlılık, emek vermek olduğunu görüyorsunuz.
Kediseverleri anlamak için mükemmmel bir kitap. İyi okumalar dilerim.