Alper Osman Kuyucu

8/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2018 15. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2018 00:00
Başarı bulduğum bir roman. Bazı kısımlarda çok sıkıldığımı söylemem gerek. Özellikle bazı sayfalar sadece kovalamaca ve betimlemeden oluşuyor. Robert Langdon karakteri her saniye aksiyonun içinde. Dante hakkında pek bir bilgim yoktu. Bu kitapta mükemmel kullanıldığını düşünüyorum. Çözülen şifreler ve bunların bizi İstanbul’a götürmesi gayet güzeldi. Ama zaten Dan Brown’dan beklenen de bu değil miydi? Şifreler, aksiyon ve gerilim... Virüs konusu oldukça popüler olduğundan nasıl bir sonla biteceğini çok merak ettim. Yazar beni nasıl şaşırtacak diye bekleyip durdum. Karşılığını da aldım tabii. Etkileyici ama yavaş ilerleyen bir roman.
Edebiyat
CehennemDan Brown · Altın Kitaplar · 201329,8bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Alper Osman Kuyucu

, bir kitap okudu
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
19 günde okudu
·
2018 16. kitabı
Dan Brown
8.8/10 · 42bin okunma
8/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2018 13. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2018 00:00
Bu kitapla ilk defa Dan Brown okudum. Sanırım ilk defa bu tür bir roman okuduğumdan dolayı kitabı beğendim. Oldukça sürükleyici ve keyifli bir anlatımı vardı. Bazı kısımları beni memnun etmese de genel anlamda tatmin olduğumu söyleyebilirim. Kitap başlangıçta pek sarmıyor. Zorlanarak okudum. Sayfa 160’dan açılmaya başlayan roman sayfa 300’den sonra inanılmaz bir sürükleyicilik kazandı. Heyecan sonuna kadar korunuyor ve durmadan yeni bir gizem ortaya çıkıyor. Buna rağmen prens, piskopos ve kral diyaloglarının gereksiz olduğunu düşünüyorum. Fazladan detay ve sayfa olarak yazılmış gibiydi. Karakterler oldukça kaliteli. Edmond Kirsch’i kendime oldukça benzettim. Bu karakter Elon Musk’dan ilham alınarak yapılmış gibi duruyor. Derin psikolojik tahliller yoktu ve genelde sıkılmadım. Baştan beri orada duran 2 soruya gelirsek şunu söyleyebilirim ki nereden geldik sorusunun cevabı tatmin ediciydi. Nereye gidiyoruz sorusu ise zaten herkesin tahmin ettiği çıktı. Bu nedenle beni memnun etmedi. Daha iyi olabilirdi ama olsa zaten Nobel ödülü alırdı. Sonu şok edici olsa da beni rahatsız etti. Özellikle Winston karakteri çelişkilerle doluydu ve bir türlü inandırıcı olmadı. Halbuki sona kadar çok iyi gidiyordu. Bazı eksiklere rağmen beğendiğim bir roman oldu. Dan Brown okumaya devam edeceğim. Sanki her şey gerçekten yaşanmış gibi...
Edebiyat
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma