Alper Osman Kuyucu

9/10
·382 syf.··
Beğendi
·
2018 20. kitabı
·
36 günde okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2018 17:45
Stephen King'e bu romanla başlayarak korku edebiyatına giriş yapmış bulunuyorum. Sanırım başlangıç için biraz ağır ve durağan bir roman oldu. Bir kitabın yavaş olması onun kötü olduğu anlamına gelmez. Özellikle son 100 sayfa beni içine çekti. Gerilim dozu yüksek ama bitirmesi zor bir roman oldu benim için. İlk 206 sayfa karakterleri derinlemesine işliyor ve ruh hallerine tanık oluyorduk. Başta sıkıcı gibi görünse de sonradan hikayenin devamlılığı için çok önemli olduğunu gördüm. Bazı kısımlarda ciddi gerildim. Bazen de sıkıldığımı söylemeliyim. Efsane bir romanı okuduğumu biliyorum. Stephen King'in dili ise mükemmeldi. Kelime üstadı bu adam. Aile psikolojisini ve alkol bağımlılığını çok güzel yansıtmış. Sonuç olarak King'e devam etmeyi düşünüyorum. Bana hitap eden Dan Brown tipi bir yazar. Okuma tempomu yükseltmem lazım.:)
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2018 16. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2018 22:57
Bilim ve dini tekrardan karşı karşıya getiren mükemmel bir roman. Aksiyon dozu diğer Brown romanlarına göre çok daha yüksekti. Bazı kısımları ayakta okudum. Heyecan verici kısımlara sahipti. Son 100 sayfa su gibi okuttu kendini. Genel kültür anlamında gelişmek, iyi vakit geçirmek ve kurgunun detaylarına inmek istiyorsanız bu kesinlikle okunması gereken romanlardan biri. Final kısmı ise şaşırtıcı olduğu kadar da basit. Gerilimi hissetmek ve zaman karşı yarışa anbean tanık olmak isteyenler için vazgeçilmez.
Melekler ve ŞeytanlarDan Brown · Altın Kitaplar · 200442bin okunma
9/10
·495 syf.··
Beğendi
·
2018 18. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 14 Haziran 2018 18:36
Okuduğum en iyi gerilim romanı olmaya aday bir roman. Mükemmel ve anlaşılması zor bir kurguya sahip olduğundan her cümleden birden çok anlam çıkartabiliyorsunuz. Sürükleyicilik konusunda tavan yapmış bir roman. Aksiyon, gizem, macera, aşk, polisiye öğeleri romana çok güzel uygulanmış. Şifreleri ve konusu ise bambaşka bir başlık altında incelenmeli. Dan Brown'ın zekası ön plana çıkıyor. Anagramlar beni çok etkiledi. Özellikle ilk 200 sayfa adeta uçmama sebep oldu. Kitabın kafa karışıklığına yol açtığını söylemem gerek. Hristiyanlık konusunda büyük iddialar ortaya atılmaktan çekinilmemiş. Araştırmaya teşvik ediyor. Finali ise yetersiz buldum. Daha görkemli bir final beklerdim. Gerilim ve komplo-kurgunun nirvanası bu roman olabilir. Usta bir yazardan ses hızında ilerleyen bir roman!
Da Vinci ŞifresiDan Brown · Altın Kitaplar · 200352,9bin okunma
8/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2018 15. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2018 00:00
Başarı bulduğum bir roman. Bazı kısımlarda çok sıkıldığımı söylemem gerek. Özellikle bazı sayfalar sadece kovalamaca ve betimlemeden oluşuyor. Robert Langdon karakteri her saniye aksiyonun içinde. Dante hakkında pek bir bilgim yoktu. Bu kitapta mükemmel kullanıldığını düşünüyorum. Çözülen şifreler ve bunların bizi İstanbul’a götürmesi gayet güzeldi. Ama zaten Dan Brown’dan beklenen de bu değil miydi? Şifreler, aksiyon ve gerilim... Virüs konusu oldukça popüler olduğundan nasıl bir sonla biteceğini çok merak ettim. Yazar beni nasıl şaşırtacak diye bekleyip durdum. Karşılığını da aldım tabii. Etkileyici ama yavaş ilerleyen bir roman.
Edebiyat
CehennemDan Brown · Altın Kitaplar · 201329,8bin okunma
8/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2018 13. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2018 00:00
Bu kitapla ilk defa Dan Brown okudum. Sanırım ilk defa bu tür bir roman okuduğumdan dolayı kitabı beğendim. Oldukça sürükleyici ve keyifli bir anlatımı vardı. Bazı kısımları beni memnun etmese de genel anlamda tatmin olduğumu söyleyebilirim. Kitap başlangıçta pek sarmıyor. Zorlanarak okudum. Sayfa 160’dan açılmaya başlayan roman sayfa 300’den sonra inanılmaz bir sürükleyicilik kazandı. Heyecan sonuna kadar korunuyor ve durmadan yeni bir gizem ortaya çıkıyor. Buna rağmen prens, piskopos ve kral diyaloglarının gereksiz olduğunu düşünüyorum. Fazladan detay ve sayfa olarak yazılmış gibiydi. Karakterler oldukça kaliteli. Edmond Kirsch’i kendime oldukça benzettim. Bu karakter Elon Musk’dan ilham alınarak yapılmış gibi duruyor. Derin psikolojik tahliller yoktu ve genelde sıkılmadım. Baştan beri orada duran 2 soruya gelirsek şunu söyleyebilirim ki nereden geldik sorusunun cevabı tatmin ediciydi. Nereye gidiyoruz sorusu ise zaten herkesin tahmin ettiği çıktı. Bu nedenle beni memnun etmedi. Daha iyi olabilirdi ama olsa zaten Nobel ödülü alırdı. Sonu şok edici olsa da beni rahatsız etti. Özellikle Winston karakteri çelişkilerle doluydu ve bir türlü inandırıcı olmadı. Halbuki sona kadar çok iyi gidiyordu. Bazı eksiklere rağmen beğendiğim bir roman oldu. Dan Brown okumaya devam edeceğim. Sanki her şey gerçekten yaşanmış gibi...
Edebiyat
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma