Bir kitabın içindeyim. Kaybolmuş, yalnız ve korkmuş....Kitabın ne olduğunu bile bilmiyorum. Sadece birisinin kapağı açmasını bekliyorum....
-instagram hesabıma göz atarsanız sevinirim -
"N'oldu Zeze?"
"Hiç.Şarkı söylüyordum."
"Şarkı mı?"
"Evet."
"Demek ki kulaklarım sağır olmuş."
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.