Bir kitabın içindeyim. Kaybolmuş, yalnız ve korkmuş....Kitabın ne olduğunu bile bilmiyorum. Sadece birisinin kapağı açmasını bekliyorum....
-instagram hesabıma göz atarsanız sevinirim -
Kitap sürükleyici. İlk 8 bölümde çok sıkılmıştım kabul ediyorum ama sonrasında acayip sardı. Nasıl bittiğinin farkına bile varamadım. Spoiler gibi olucak biraz ama sonunda biraz ağlamışta olabilirim.
AdaLynne Matson · Yabancı Yayınları · 20183,389 okunma