"Zaten çevremden uzak duruşumun, yabaniliğimin bir nedeni de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları çevremde bulamıyor olmamdı" demiş Raif Efendi. :)
Şimdi artık benim için yalnız sen varsın dünyada, yalnızca sen, benimle ilgili hiçbir şey bilmeyen sen, bu arada hiçbir şeyden haberi olmayanı oynayan veya her şeyi ve herkesin alaya alan sen. Evet, yalnızca sen, beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen.