"Zaten çevremden uzak duruşumun, yabaniliğimin bir nedeni de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları çevremde bulamıyor olmamdı" demiş Raif Efendi. :)
Yalnız söyleyebilsem... Bir kişiye olsun içimdekileri dökebilsem. Bunu gerçekten istesem bile artık böyle bir insan bulmak imkânsız. Bende de arayacak hâl kalmadi.