''Nereye gidiyoruz?"
"Okuma odasına. Sen kitap okumaya gelmemiş miydin?"
İşte geldik.
"Durun biraz Bay Koyun Adam" dedim. "Burası bir hücre değil mi?"
"Evet, öyle" diye onayladı Koyun Adam.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar bu anlamda vefasızdı. Bir zamanlar değer verdikleri şeyler bir gecede anlamsız hale gelebilirdi. En değerli hediyeler, mektuplar ve hatıralar bile unutulur, işe yaramaz ıvır zıvır olup çıkardı.
Hiçbir zaman kendimi gerçekleştirememiş ya da hayatımı istediğim gibi yaşayamamıştım. "Kendim olmak" ne demek, onu da tam anladığımdan emin değildim. Ben de işte bütün bu hatalarla ve pişmanlıklarla, bütün gerçekleşmemiş hayallerle, tanışmadığım insanlarla, tatmadığım yemeklerle, gitmediğim yerlerle ölecektim. Ama beni asıl rahatsız eden bunlar değildi. Olduğum kişiden ve yaşadığım hayattan tatmin olmuştum. Yaşamış olmaktan bile mutluydum. Burası dışında nereye varabilirdim ki zaten?