Ben seni yirmi yazdır bekliyorum; aylı geceler de seslendim sana; sen üzgün olduğun zamanlar ben ağladım burada ve sen uykulara dalınca ben nefis rüyalar üfledim uykularına.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu incelemeyi ağlayarak yazıyorum...
Geçen sene teyzemden çökmüş olduğum bu kitabı sıkıcıdır diye okumuyordum. Fakat daha dün bi okuyum diyerek aldım ve beni çok derinden etkiledi. Kendimi buldum sanki kitap da, ağlamaktan heba oldum, çok duygusaldı. Kesinlikle okuyun. Ben de kendime geliyim bi hahah