Beğendim ama zor bitirdim. Konusu ve işleyişi pek benim tarzım değildi. Verdiği mesajlar, düşünce yapıları güzeldi. Birde biraz Sineklerin Tanrısı kitabına benzettim o kitapta da çocuklar üzerinden birçok anlam çıkarılacak bir akış vardı burda da öyle.
" Kızgın demir gibi dövülmeye hazır nice söz zamanı geçince tavını yitirir, katılaşır; dışarı atıp kurtulmak istediğin halde taş kesilir, yüreğine oturur."