Yalnız olmak, işsiz olmak, aşksız olmak, en kötüsü de ölü bir noktada olmak durumu üzerinde pek düşünenlerden değildi o, durumunu değiştirmeyi bilmeyenlerdendi.
İnsan hiçbir şeye aldırmamaya bir başladı mı. Ne kendi durumunu, ne de bütün durumları, üstünde durulmaya değer bulmadı mı? Bu bir kış uykusudur ki hiçbir yaz sökemez.