Ahmet Ümit'in kalemini hep çok beğenmişimdir. Akıcı dili , betimlemeleri, güncel konulara değinmesiyle tamamen yaşanılan olayın içinde buldum kendimi. Kurgusu hem öyle planlı hemde öyle dolambacliydi ki sürükleyici temposuyla elinizden birakamicaksınız ve bir çırpıda 400 sayfayı bitirmiş olacaksınız.
Ana olay örgüsünü, pedofili suçlularını öldüren bir seri katili arama çalışmaları oluşturuyor.
Pedofili, Suriyeli göçmenler, organ mafyalari spoiler vermeden sadece olay orgusunun en çok üzerinde gelindiği konu ve olaylar bunlardı diyebilirim. Zaten başlı başına bunlar insanı kitabı okumaya teşvik edip meraklandiriyor.