Miyeser karakaş

Miyeser karakaş
@Tokyo82
Hemşire
Şanlıurfa
Siverek, 4 Aralık 2002
75 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
kendi değerini unutacak kadar çok sevmemelisin birini. çünkü başkasının gözünden kendi değerini belirlediğinde, bir gün mutlaka değersizleşiyorsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neden ders alıp benim gibi yapmıyorsun?" "Ne yapıyorsun ki?" "Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."
Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş atmak değildi. Asıl acı; kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan; yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Yanlış düşünebilirsin, yanlış anlayabilirsin, yanlış yapabilirsin ama yanlış hissedemezsin.