Ölüme inanmıyoruz ki, ondan korkalım efendim.
Ama bir korktuğumuz olmalı; ihtiyarlıktan, çirkinleşmekten korkuyoruz.
Aklı savunuyoruz, ama güzellikten yanayız.
Kazanmanın dışında erik kural istemiyor şu rezil yeryüzü! Milyarlarca insanı süründüren çirkefe bulanmış dünyada, yabanil doğanın ürünü, özgür yaratıklar olarak yaşayıp gideceğiz, ne güzel!