Tolga Güney

Tolga Güney
@Tolga_TS1
Gazeteci
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi
İstanbul
Giresun, 15 Temmuz
55 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Hişt hişt diyoruz, yeniden Sait 'e gidiyoruz.
Merhaba Sait severler, sevgili okuyucular, kitap ve film dostları ! Biliyorsunuz Aralık ayında Sait'in topraklarında bol etkinlikli, eğlenceli bir Sait Faik Kampı yapmıştık. (Bilmeyenler için bakınız #38251354 ) Kamp sürprizlerimizden biri şu anda sinemalarda gösterilen 'Benden Hikayesi' filmi idi. Biz kampta özel gösterimle izlemiştik ama şimdi sinemada da izlemenin keyfi başka olur dedik, hem de toplaşıp gidersek pek bir hoş olur. Bu da filmin instagram hesabı : instagram.com/bendenhikayesif... Film Türkiye'de yapılmış benzeri çok az belgesel - hikaye- filmlerden biri. Biz de dedik ki bir hişt diyelim, Sait' e bir kez daha selam çakalım ve böyle güzel işlerin yapılmasına destek olalım. Peki ne yaptık? Filmin değerli yönetmeni ve Sait Faik sevdalısı Onur Barış ve filmde Sait'i canlandıran Mert Er' i de ayarladık filmi hep beraber izlemeye karar verdik. İstanbul da olanlar, hep beraber Sait 'i anmaya, filmin yönetmeni, oyuncusu , film ekibi ile konuşmaya, güzel bir akşam geçirmeye ne dersiniz ? Tarih: 18 Nisan 2019 Perşembe Saat: 19.15 seansı Yer: Beyoğlu Cinemajestic/ Taksim 1. Li-3 2. Çaça 3. Selman Ç. 4. Fırat İnan SARIÇİÇEK 5. Esra Özbek
Tolga Güney
Çok güzel bir akşam oldu, emeği geçen herkese teşekkür ederim. Devamının gelmesi dileğiyle.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hişt hişt diyoruz, yeniden Sait 'e gidiyoruz.
Merhaba Sait severler, sevgili okuyucular, kitap ve film dostları ! Biliyorsunuz Aralık ayında Sait'in topraklarında bol etkinlikli, eğlenceli bir Sait Faik Kampı yapmıştık. (Bilmeyenler için bakınız #38251354 ) Kamp sürprizlerimizden biri şu anda sinemalarda gösterilen 'Benden Hikayesi' filmi idi. Biz kampta özel gösterimle izlemiştik ama şimdi sinemada da izlemenin keyfi başka olur dedik, hem de toplaşıp gidersek pek bir hoş olur. Bu da filmin instagram hesabı : instagram.com/bendenhikayesif... Film Türkiye'de yapılmış benzeri çok az belgesel - hikaye- filmlerden biri. Biz de dedik ki bir hişt diyelim, Sait' e bir kez daha selam çakalım ve böyle güzel işlerin yapılmasına destek olalım. Peki ne yaptık? Filmin değerli yönetmeni ve Sait Faik sevdalısı Onur Barış ve filmde Sait'i canlandıran Mert Er' i de ayarladık filmi hep beraber izlemeye karar verdik. İstanbul da olanlar, hep beraber Sait 'i anmaya, filmin yönetmeni, oyuncusu , film ekibi ile konuşmaya, güzel bir akşam geçirmeye ne dersiniz ? Tarih: 18 Nisan 2019 Perşembe Saat: 19.15 seansı Yer: Beyoğlu Cinemajestic/ Taksim 1. Li-3 2. Çaça 3. Selman Ç. 4. Fırat İnan SARIÇİÇEK 5. Esra Özbek
Tolga Güney
Tamam sağol :)
Hişt hişt diyoruz, yeniden Sait 'e gidiyoruz.
Merhaba Sait severler, sevgili okuyucular, kitap ve film dostları ! Biliyorsunuz Aralık ayında Sait'in topraklarında bol etkinlikli, eğlenceli bir Sait Faik Kampı yapmıştık. (Bilmeyenler için bakınız #38251354 ) Kamp sürprizlerimizden biri şu anda sinemalarda gösterilen 'Benden Hikayesi' filmi idi. Biz kampta özel gösterimle izlemiştik ama şimdi sinemada da izlemenin keyfi başka olur dedik, hem de toplaşıp gidersek pek bir hoş olur. Bu da filmin instagram hesabı : instagram.com/bendenhikayesif... Film Türkiye'de yapılmış benzeri çok az belgesel - hikaye- filmlerden biri. Biz de dedik ki bir hişt diyelim, Sait' e bir kez daha selam çakalım ve böyle güzel işlerin yapılmasına destek olalım. Peki ne yaptık? Filmin değerli yönetmeni ve Sait Faik sevdalısı Onur Barış ve filmde Sait'i canlandıran Mert Er' i de ayarladık filmi hep beraber izlemeye karar verdik. İstanbul da olanlar, hep beraber Sait 'i anmaya, filmin yönetmeni, oyuncusu , film ekibi ile konuşmaya, güzel bir akşam geçirmeye ne dersiniz ? Tarih: 18 Nisan 2019 Perşembe Saat: 19.15 seansı Yer: Beyoğlu Cinemajestic/ Taksim 1. Li-3 2. Çaça 3. Selman Ç. 4. Fırat İnan SARIÇİÇEK 5. Esra Özbek
Tolga Güney
Bileti önceden almak mi lazım. Perşembeye kalır mı acaba ?
Hişt hişt diyoruz, yeniden Sait 'e gidiyoruz.
Merhaba Sait severler, sevgili okuyucular, kitap ve film dostları ! Biliyorsunuz Aralık ayında Sait'in topraklarında bol etkinlikli, eğlenceli bir Sait Faik Kampı yapmıştık. (Bilmeyenler için bakınız #38251354 ) Kamp sürprizlerimizden biri şu anda sinemalarda gösterilen 'Benden Hikayesi' filmi idi. Biz kampta özel gösterimle izlemiştik ama şimdi sinemada da izlemenin keyfi başka olur dedik, hem de toplaşıp gidersek pek bir hoş olur. Bu da filmin instagram hesabı : instagram.com/bendenhikayesif... Film Türkiye'de yapılmış benzeri çok az belgesel - hikaye- filmlerden biri. Biz de dedik ki bir hişt diyelim, Sait' e bir kez daha selam çakalım ve böyle güzel işlerin yapılmasına destek olalım. Peki ne yaptık? Filmin değerli yönetmeni ve Sait Faik sevdalısı Onur Barış ve filmde Sait'i canlandıran Mert Er' i de ayarladık filmi hep beraber izlemeye karar verdik. İstanbul da olanlar, hep beraber Sait 'i anmaya, filmin yönetmeni, oyuncusu , film ekibi ile konuşmaya, güzel bir akşam geçirmeye ne dersiniz ? Tarih: 18 Nisan 2019 Perşembe Saat: 19.15 seansı Yer: Beyoğlu Cinemajestic/ Taksim 1. Li-3 2. Çaça 3. Selman Ç. 4. Fırat İnan SARIÇİÇEK 5. Esra Özbek
Tolga Güney
Bende gelirim.
Herkes en iyi bildiği şeyi yapsın ve sen de polisiye yazmaya devam et!!
4/10
·558 syf.··
2018 105. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 12 Ekim 2018 00:32
Kitaba dair özet şöyle ki; yıkılmak üzere olan Osmanlı, can çekişirken devleti ayakta tutmak adına (!) kurulan İttihat ve Terakki cemiyetine üye olan Şehsuvar Sami'nin, sevdiği kız olan Ester'e ayrı kaldıkları süre içerisinde cemiyeti ve hareketlerini anlatan, bir nevi içini döken mektupları yazmasından ibarettir. Buna istinaden yazarların taraflı olarak(!) okuyucuya hitap etmelerine oldum olası akıl erdiremem. Tabiki herkesin bir düşüncesi var ve belki de kendini ifade şeklinin en güzel örneğidir bir kitap yazmak. Siyasi bazda temelini oluşturduğunuz bir eser olur ve siz, dilediğiniz gibi tavrınızı koyarsınız, kimse de size neden böyle yazdınız diyemez. Bu sebepten tarihe dair hikayeler içerisinde, fikir aşılama gibi bir amaç güdülmesi yanlış geliyor. Kurgulanmış çok güzel bir hikaye varsa elinde ve zaman olarak geçmiş tarihi esas almışsan, bunu tarafsız yapabilmeyi bilmelisin, çünkü tarihini inkâr eden bir millet çökmeye mahkumdur. Eleştiri elbette gereklidir hatta yönetimin kalitesi için muhalefet şarttır, fakat yersiz Avrupa zihniyetiyle bir bakış varsa bu hikayede ve bunu senin milletinin çocukları, gençleri okuyorsa belirli bir algıya yönlendirmiş oluyorsun. Ahmet Ümit çok sevdiğim bir yazar ve çoğu kitabını da okumuşluğum vardır. Elveda Güzel Vatanım'da, Şehsuvar Sami'nin tanık olduğu bir cinayeti anlatırken, "Abdülhamid'in eli kanlı Arnavut celladı" diye bir tabir kullanması Avrupa'nın 'Kızıl Sultan' lakabını destekler niteliktedir ki, Abdülhamid Han en ağır suçlulara bile idam cezası vermemek için çok çaba harcamış biridir. En ağır cezası kürek mahkûmiyeti olmuştur. Dönemindeki idam cezaları, İttihat ve Terakki cemiyetinin döneminde işlenen cinayetlerden daha çok değildir! Başka bir konu ise Osmanlı'nın ve doğu medeniyetinin gerici zihiniyetine vurgu
Edebiyat
Elveda Güzel VatanımAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201514bin okunma
Tolga Güney
Iyi günler :)