İnsanın kaybedecek hiçbir şeyi kalmadığında, geri kalan herkes anlamsızlaşır, insan ıssızlaşır Fikirler ne kadar zıt olursa olsun, karşımızdakini yargılarken vicdanımızdaki adalet değil miydi insanlığımızın rahmi
Olmadı bir çay demler,
biraz kitap okuruz.
İçimizdeki sessizlikler dinene kadar konuşmayız kimseyle.
Eski bir türkü çalsın radyoda ve gökyüzünde birkaç parça bulut gezinsin taşınalım buralardan