" Başlangıçta olduğu gibi bugün de tiyatronun amacı, bir anlamda doğaya ayna tutmaktır; erdeme kendi yüzünü, kusura , camdaki hayalini ve tümüyle çağın toplumuna kendi biçim ve kalıbını göstermektir.Eğer bunu abartır ya da beceremezseniz cahilleri güldürebilirsiniz ama bu işten anlayanların canını sıkarsınız ki, bunlardan bir tanesinin düşüncesi,tiyatro dolusu öteki seyircinin görüşünden önemlidir."