Kitap sonunda bitti. Zor okumadım, gereksiz bir şey okuduğum hissiyle bitirdim. M. Mungan bir yerde toplayacak, bu katillerin hikayesi bitecek diye devam ettim, gazeteci Kerem, Umut, Rojda romana girince hah dedim, şimdi başlayacak, ama maalesef.
Bu karekter-siz-lerin romanı yazılmalımıydı bilemedim. Ama en azından tetikçiye hak verecek şeklide yakınlaşma, empati kurdurmadığına memnun oldum.