Oğuzhan

Oğuzhan
@Tragedia
Gastronomi ve Mutfak Sanatları
Reklam
Okuduğum En Güzel Eser
''bir bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu? benim de beynimden, kan akıyor. ben düşünmüyorum beynim kaynıyor. görüyorum, gözlerimi yumunca görüyorum. beynimin etten yuvarlağı içinde her düşünce bir damla siyah kan gibi yuvarlanıyor. ben istemiyorum fakat hiç bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu?''
Alıntı
❝En güzel yıllarımı heba etmiştim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum..❞
Alıntı
"Sonra diyorsun ki bana kal ve savaş. Aslı, seni sevmeyen birine ne yaparsan yap, seni sevmemeye devam eder."
Alıntı
"hasta beyinler sırlarını sağır yastıklara söyler."
Alıntı
Reklam