Herşey çok güzel olacak

Herşey çok güzel olacak
@Transilvanya
@cemal.mtr
Eğer unutmak diye bişey olmasaydı, yaşam da olmazdı.İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes öleceği günü saati bilseydi,geriye sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize.Geçen her dakikayı bir tabut çivisi gibi algılamaz mıydık?
Hepimiz öleceğimizi biliriz ama öldürüleceğimiz aklımıza gelmez
Puan vermedi·261 syf.·
2020 7. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,5bin okunma