''Kendime bir türlü anlatamadım, özlemek ne? Özlemek birini yanında istemek ama onu asla ve asla bir daha görememek. Ben onu görmesem o yaşasa, dünyanın öbür ucunda olsa, sesini hiç duymasam, yüzünü hiç görmesem ama bilsem o hayatta, özlemek öyle bir şey mi?''
“Aşk ya aşktır,ya değildir.
Ne amaca gerek duyar ne hedefe.
Ama kendi kendine doğar,kendi kendine yeter
Ne umuda yeri var,ne gerekçeye.
Acı çekmek aşkın bir parçasıysa eğer,
Acı çektiğim için mutluyum ben.”