Tuba

"Nasıl yaşayacağız? Yaşam çok zor." "Yaşamdan daha sert olmalısın Firdevs. Yaşam çok sert. Gerçekten yaşayanlar yalnızca ondan daha sert olanlardır."
Sayfa 60 - metis·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Geçmişimde, çocukluğumda kayda değer bir şey yoktu; ne aşk ne de başka bir şey. Bu yüzden benim söylediğim her şey gelecekle ilgiliydi. Çünkü gelecek, istediğim renklerle boyamak üzere hala benimdi. Özgürce karar vermek, istersem değiştirmek üzere hala benim...
Sayfa 35 - metis·Kitabı okudu
Edebiyat
Zaferin şekli yoktu ki. En büyük zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
Sayfa 333 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat
Mutlak sevgi, karşılık beklemeden yürekte hissedilen bir yücelikte, sınırsız bir coşkuda ve koşullar ne olursa daima gerçekte neyin önemli olduğunu hatırlatacak güçteydi.
Sayfa 359 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat
Hissettiklerimiz değil miydi cennetimiz ya da cehennemimiz?
Sayfa 391 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat