Tuba

Tuba
@Tubakrl
Öğretmen
İstanbul
34 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
"Her zaman elinde bir kitap olurdu,onun için dinlenmek bir konudan diğerine geçmek demekti."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

Tuba

, bir kitap okudu
7/10
·298 syf.·
6 günde okudu
·
2025 5. kitabı
Hans Christian Andersen
7.4/10 · 663 okunma
"Dünya niye bu kadar kötü biliyor musun?" diye sordu. "Hayır." "Söyleyeyim o zaman.İnsanlar sadece kendi işlerini düşündükleri,ezilenlerin hakkını koruma ve suçluları ortaya çıkarma zahmetine girmedikleri için."
Alıntı
"Yap elinden geleni Boş ver gerisini, Her şey girer yoluna Gündüzün ya da gecenin birinde."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı