Tub

Tub
@Tubatub
Düşünürüm.

Tub

, bir kitap okudu
10/10
·83 syf.·
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Tub

, bir kitap okudu
10/10
·128 syf.·
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Halil Cibran
7.5/10 · 85,4bin okunma
Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızdaki düşünceler neye yarardı? Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmekten ise hayatın ve muhitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat, daha makul değil miydi?
1000Kitap
Fakat içimizde , bizim “ahlak” tarafımızda hiçbir şekilde münasebete geçmeyerek hadiseleri muhakeme eden , neticeler çıkaran ve tedbirler alan bir “hesabi” tarafımız vardı ve lafta değilse bile fiilde daima o galip çıkıyor ve onun dediği oluyordu.
1000Kitap

Tub

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma