Oysa sabah vakit daha kolay gecer, muzik dinleyip kitap okurum, öğlenden sonra hiçlik başlar, akşama doğru pekişir gunes battığında kitaplar muzik ve yeryüzü düşmandır artik bana. Gecenin olgunluğu yeniden insan kılığına sokar, cogu insan gibi gece yarısından sonra uyurum. Ya da sızarım.