Okurken insanı dostoyevski okuduğunu hissettiren bir kitap. Kitabın başında karakteri oturtamadığını belirttiği için tüm kitabı o düşünce kalıbıyla okuyup karekterin eksik kalan noktalarımı kendinizle tamamlamaya çalışıyorsunuz fakat tam olarak yazarın düşüncesi olmadığı için bir çok konu yarım kalmakta.