Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İki yol kalmıştı önümüzde, ya ölüm ya ayrılık yolu. Hangisi daha iyiydi acaba? Kuşkusuz hiçbiri. Biri ötekinden beterdi. Iki beter yoldan, en az beter olanı seçmek zorundaydık. Dünya hala karışıktı..."
"Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş en kötü günlerdi. Hem bilgelik çağıydı, hem ahmaklık. Hem inancın devriydi, hem şüpheciliğin. Hem aydınlık, hem karanlık bir mevsimdi. Umudun baharı umutsuzluğun kışıydı. Hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu...
"Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu."