"Çok karışığım. bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. bu iki yan arasında ben, eziliyorum."
Evet,ağlamaklı oluyorum,demdir bu
Hani kurşun sıksan geçmez geceden,
Anlatamam,nasıl ıssız,karanlık
Ve zehir - zıkkım cıgaram.
Gene bir cehennem var yastığımda,
Gel artık... Ahmed Arif
"Çok karışığım. bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. bu iki yan arasında ben,
eziliyorum." Frida Kahlo