En önemli zaman,içinde bulunduğumuz andır;çünkü sadece o anda elimizden bir şey gelebilir.En önemli kişiyse o sırada kiminle birlikteysek odur.Çünkü geçmiş geçmişte kalmıştır;gelecekte karşılaşacağımız kişileriyse kimse bilemez.İçimde bulunduğumuz zamanda yapabilceğimiz en iyi şey ise iyiliktir.Çünkü iyilik bütün kötülükleri yok eder ve güzellikleri ortaya çıkarır.