"Hayat mecbur bırakmadıkça insan hayatı boyunca hayatını sorgulamıyordu, sorgulamak için bir sebep gerekiyordu."Hayat pekçok kişiye bu sebebi veriyordu aslında ;tesadüf sandığımız karşılaşmalar,kaderin oyunu saydığımız olaylar hayatın gör deme biçimiydi.Ama çoğunluk görmezden gelmeyi tercih ediyordu,hayatın akıntısının içinde kaybolup gidiyordu ya da büyük bir kayaya çarpıp parçalanıyordu.