" Öyle işte. Hâlâ biraz soğuk geliyor ama battıkça alışıyorum. Kendimi boşa aldım bayırdan aşağı koşuyorum. Düşüyorum gibi görünüyor olabilir ama bakma aslında uçuyorum. Söylediklerimin hepsini unut, sanki ben biliyorum da mı yaşıyorum Osman?”
Ne zaman bir şey sorsam ,bir şey danışsam ,bunu nasıl yapayım desem ;"çok düşünme,alemin sahibi var ,bırak o düşünsün" diyordu.Ne sorsam ,ne anlatsam aynı cümle ."Çok düşünme,alemin sahibi var ,bırak o düşünsün."