Yeri gelmişken de paylaşmak isterim, torpil ve referans farklıdır. Referansla birinin iş görüşmesine gelmesi gayet doğaldır. Ancak referans olan kişi nedeniyle işi alım yapılırsa bu torpildir.
Zira yöneticilik, insan duygularının bilincinde olup bunu en doğru şekilde yönetmek değil midir? İnsana önem vermek, hep mi duvarlarda asılı kalan ve aksiyona dönüşemeyen bir söylem?