Tuğçe

Tuğçe
@Tugcemm1
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil ben onlar sayesinde ben oldum .
Reklam
Yüreğinin değil ayaklarının götürdüğü yere git .
Yeniden doğmak için insanın kendindeki bazı şeyleri ölüme terk etmeyi bilmesi gerek .
Onu en çok rahatlatan şey , insanlardan uzaklaşmak olmuştu .
“Bazen beklemek lazım , en güzeli için .”