Dostluğundan gördüğünüz faydayı bir türlü anlayamadığınız arkadaşlarınızı bir de düşmanınız olduklarında görün. Kendinize haksızlık ettiğinizi göreceksiniz. Onlardan düşman bile olmuyordur... Ki misyonları dostluk veya düşmanlık değildi bunların, günü kurtarmanın peşindeydiler. Kendilerinden en muzdarip olanlar yine kendileriydi. Galiba bu yüzden kızamıyordum ben bu adamlara.