Ben de kardinalin huzurundaki konuşma özgürlüğünden faydalanarak, ' bunda anlaşılmayacak bir şey yok. Bu türde bir ceza ne adildir ne de topluma faydalıdır. Cezanın ağırlığı, etkili bir çare getirmeyecek kadar büyük çünkü. Basit bir hırsızlık, bir insanın hayatına mal olacak büyüklükte değildir. Ne kadar ağır olursa olsun hiçbir ceza, yaşamak için çalmaktan başka çaresi olmayanları hırsızlıktan alıkoyamaz. Bu nedenle, sadece İngiltere değil tüm dünya, öğrencileri eğitmek yerine dövmeye hazır kötücül öğretmenlere benzer. Hırsızlara korkunç cezalar veriliyor, ancak bireyin yaşam koşullarını iyileştiren, böylece yaşamak uğruna çalmak ve ölmekten sakınmalarını sağlayan kanunlar konulsa her şey çok daha iyi olurdu,' dedim.