•Özge

•Özge
@Tuna2030
“Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki , kaderimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz”/
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödersiniz… Hiçbir şey olmasa , bir insanın hayatına lüzumunuzdan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz “
Edebiyat
“Hayatta uğradığımız bütün güçlükler az çok kafamıza gelen ilk fikirden bir türlü silkinip çıkamayaşımız yüzünden değil midir ? “
Edebiyat
“Modern hayat ölüm düşüncesinden uzaklaşmayı emreder ! “
1000Kitap
“Bazı insanlar böyledir. Diğerlerine göre çok daha kırılgan olurlar. Ölümü sırtlarında bir çanta gibi taşıyıp yorulduklarında önce onu açarlar. “
1000Kitap