Otobiyografik yanı baskın görünen,hem hüzünlü ve içli hem de fena halde komik bir taşra hikayesi. Kapağında 'öykü"denmiş ama aslında birbiriyle bağlantılı öykülerden oluşan bir novella.En çok dilini sevdim.Yalın,abartısız,inandırıcı.Kitaptan okura geçen o saf,masum,çocuksu mizah duygusu da bana çok iyi geldi.