Turkolog Hanım

Turkolog Hanım
@Turkologhanimm
Ya kendimizi yenileriz ya da hayata yeniliriz.
Alıntı
Reklam
İçinde Uyuyan Güzeli Uyandır!
Annem döşeği koruduğu kadar beni korusaydı kendimi daha çok önemserdim, annem döşeği yıkayıp kuruttuğu kadar içimdeki olumsuzlukları yıkasaydı ben daha temiz, kendimle daha barışık bir insan olurdum. Düşünmedi annem, düşünemedi, düşünemezdi de. Çünkü o zamanlar çocuk çoktu, ev eşyası yoktu. Haliyle eşyalar daha kıymetliydi. Çocukların haysiyeti, değeri yoktu.
Sayfa 11 - Yediveren Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
''Ayrılacağım gün gölün kıyısına giderek o tepenin üstünde durdum. Tiyen-Şan Dağları'na, Isık-Göl'e veda ediyordum: Elveda Isık-Göl'üm, bitmemiş türküm benim! Mavi dalgalarını, sarı kumlarını yanımda götürmek isterdim, ama gücüm yetmez buna. Sevdiğim kadının aşkını götüremediğim gibi seni de götüremem. Elveda Asel! Elveda al yazmalım, selvi boylum! Elveda sevgilim, aşkım! Mutlu olman dileğiyle!..''
Sayfa 140

Turkolog Hanım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
2021 13. kitabı
Hakkı Süha Gezgin
8.9/10 · 31 okunma