Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.
Fakat her zaman fazla rahat olan ve özellikle de dost oldukları için rahat olma hakkına sahip olduklarına inanan "iyi dostlar"a gelince, onlara yanlış anlamak için baştan bir alan tanınırsa iyi edilir: - sonrası gülmektir böylece; - ya da tamamen defterden silmek onları, bu iyi dostları, - sonra yine gülmek!