ÖZNUR BİNGÖL

Alıntı

Batuhan

@Gravee
·
“Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Belki yaptıklarından, belki de yapmadıklarından.” Fyodor Dostoyevski
İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayata Dair

Uğur

@ugurbingol
·
“Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana."
1000Kitap