📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok fazla tekrar var. Üslup öfkeli ve saldırgan. Bu antipati yaratan durumları aşabilirseniz, ki kitabın kısa olması bu konuda imdada yetişiyor, ana konuyla ilgili keskin tespitlere ulaşıyorsunuz. Yazarın ayetlerle ilgili yorumlarına katılıp katılmamak sizin inanç seviyenizle ilgili bir durum; çünkü aynı ayetlerin farklı yorumları da mevcut tabii ki... öte yandan hadislere dayanarak yapılan cıkarimlar savunulan konuyu desteklemek için doğruluguna yanlışlığına bakılmaksızın eklenmiş gibi duruyor bence. Daha kaliteli ve doyurucu bilgiye dayalı bir calışma bekliyordum, açıkçası aradığımı bulamadım. Öte yandan İlhan Arsel gibi sorgulayan ve tabudeviren insanlar, ofkeli ve saldırgan usluplarını bir kenara koyarsak, en azından bir tesekkürü hak ediyor.
İlk 3 kitabın tadını alamadım. Cevik Atmaca'yı boyle görmek beni üzdü. Bence hikayeyi gereksiz yere uzatmış Ursula teyze. Nur içinde yatsın ama rahmetli gereksiz bir is yapmış. :)