Pucca'dan sonra neden okuduysam zaten.. Böyle kitapların-dizüstü edebiyatı- kesinlikle benim tarzım olmadığını anladım. Ha kendi tarzında iyi mi, evet iyi eğlendirme amaçlı yazılmış sonuçta zaten bi beklenti içinde okumamak gerek ama çok gereksiz geldi bana