Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
Kitaplar insanlar gibidir . Kitap okumak insan tanımak , bir olaya şahit olmak görmek gibiydi . Yaşamak da kitabın ta kendisiydi . Ben konuşmayı seçtim tanımayı , dinlemeyi dokunmayı seçtim . Ben betimleneni zihnimde değil, gördüğümü kokladığımı zihnime kazıdım….