Müşkülpesent

Müşkülpesent
I rest my case.
Kötülüğü kendi özgür iradesiyle seçen insan,kendisine iyilik dayatılan insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk biterse yorulur insan.Ben ne zaman ölürsem Neşet yoruldu desinler Bozkırın tezenesini saygı ve özlemle anıyorum.
Necip Fazıl Kısakürek'in "Yeryüzü boşaldı,habersiz miyiz?Güneşe göç var da kalan biz miyiz?" dizeleri sizce de Nazım Hikmet Ran'ın "Akın var güneşe akın!Güneşi zaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!" dizelerine cevap olabilir mi?