- "Yeryüzünde iyiliğe muhtaç çok insan var efendim. Düşünüyorum, sizin arayıp durduğunuz hakikat benim için bu iyilikten ibaret. Arzın karanlık yüzü sayısız kötülükle dolu çünkü."
-"Çare"
-"İnsanları uyandırmak! Yoksa Rabb'in gazabı gelecek."
-"Tekrar bir ateş yağmuru mu?"
-"Belki de su. Yerin içindekiler kaynayıp göktekiler dökülünce... Öğreten'in haber verdiği bir tufan..."
-"Belki de gelir. Dünyanın yeniden eski masumiyetine döndürülmesi gerekmiyor mu sizce? İnsanoğluna verilmiş ikinci ve son şans olarak. Belki dünyayı bozanların ebediyen yok olacağı bir tufan gerçekleşir. Azan, isyan eden, ihtiraslarla saldıran ve Rabb'i unutan..."
Sanki hiçbir şey uyaramaz
İçimizdeki sessizliği
Ne söz, ne kelime, ne hiçbir şey
Gözleri getirin gözleri!.
Başka değil, anlaşıyoruz böylece;
Yaprağın daha bir yaprağa değdiği
O kadar yakın, o kadar uysal
Elleri getirin elleri!.
Diyorum, bir şeye karşı komaktır günümüzde aşk;
Birleşip salıverelim iki tek gölgeyi..
Sırası gelmişken söyliyelim de.
Biz onunla güneşi, suyu aşka çeviriyoruz
Bana uzun mu uzun portakal dilimlerini anlatıyor
Duvarları boyatıyor her sonbaharda