Harika anlatımı olan yöresel dilin çok güzel kullanıldığı bir roman. Okurken kurgu olamaz bu anlatılanlar yaşanmıştır dedim hep. Hatta kendi yaşamınızdan özellikle babanızla olan anılarınız canlanıyor hep okurken hele bir de babanız vefat etmişse kitabın sonunda lavaboda elinizi yüzünüzü yıkarken bulursunuz kendinizi.
Bilgi içerikli bir kitap değil. Okuması keyifli. Cümleler net, sade.