Uğur Çöl

Uğur Çöl
Gecenin sessizliğini, yalnızlı­ğını, insana verdiği özgürlük duygusunu yudum yudum içmek is­terim. Hele bir de önümde bilgisayar ve salona hafifçe yayılıp in­sanın içine işleyen güzel bir müzik varsa...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
....Biraz daha büyümüştüm. Hayatı ve dünyayı sek içecek kadar!..
Yaşarken ölmeyi, ölerek yaşamayı sadece uykusuzlar bilir.
....İsmi bile kalmadı yadigâr. Yalnız şu beyit kaldı, Kahve ocağında, el yazısıyla: "Ölüm Allah'ın emri, "Ayrılık olmasaydı." Orhan Veli Kanık
İyilik ile kötülüğün kesiştiği bir nokta yoktur. Yan yana dururlar birbirlerine dokunmadan.