📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğlu öldüğü zaman Solon'a Güçsüz ve anlamsız göz yaşı akitmanin yanlış olduğunu söylemişler.Solon da"Güçsüz ve anlamsız oldukları için akmalari daha iyi ya ! " Demiş.
"Bana öyle geliyor ki,hakikaten yapabileceğimiz tek bir iş vardir,oda ölmek.Bak bunu yapabiliriz ve ancak bu taktirde irademizi tam birşey yapmakda kullanmış oluruz ben ne diye bu işi yapmıyorum diye soracaksaniz... Üşeniyorum..."